#Hartanah #Takaful #Makanan

#Hartanah #Takaful #Makanan
hi morning

Alhamdulillah.....Akhirnya......aku dah bercerai!!!

Alhamdulillah, itulah lafaz yang aku boleh ucap ( bukan aku tak reti zikrullah lain ). Setelah sekian lama menganggung, digantung tak bertali, akhirnya dah bercerai.
Pada 8 April 2007, aku telah dihantar ke hospital untuk dimasukkan ke dalam bilik bedah ( fuh macam dalam siri ER plak ), kena pakai baju pesakit, seram betul.

Aku diarahkan untuk duduk di atas kerusi bedah, aku yang masih takut ni, tak tahu macam mana nak duduk, bersila ke, bersimpuh ke atau bercangkung lantaklah. Aku pon terus berbaring.

Dalam masa tak sampai 1 jam dah siap. Alhamdulillah.
'Benda' yang tumbuh kat lengan aku, akhirnya dapat dibuang dengan selamat. Aku dah bercerai dengan 'benda' tu
Selama ini aku malu pakai baju lengan pendek, malu kalau orang lain tengok.
Tapi yang paling rugi, aku tak sempat nak tengok masa doktor buang 'benda' dari lengan aku. Rugi betul.

Nasihat: Jaga kesihatan/kebersihan, jangan tunggu penyakit datang baru nak insaf, menderita dulu la korang. ws
Previous
Next Post »